• Memasak!!!

    Hahaha.. Plan asal aku ngan blog ni nak catat semua benda yg aku buat utk cuti ni.. Tapi an... Semua sama ja setiap hari.. so malas la aku nak catat... hahaha....

    Ok.. Kali saja la aku nak cakap tentang memasak... Sapa cakap memasak tu senang?? Meh sini aku nak ketok kepala ckit...Memasak ni susah la wei... Aku dah 2 minggu dok tolong tok aku masak.. Bukan in term of potong that, blend that.. NO.... Aku buat semua!! Tok aku tunjuk and arah je..... HAish... xpe2... tok aku x chat ckit.. Ball socket kaki dia retak.. So jalan kena pakai tongkat...Aku dok pujuk tok aku ni buat operation.. Tapi tok aku ni takut la plak.. huhu.. Ok back to the topic of memasak... Sebab apa aku kata susah?? Memasak berjam jam... Last2 makan 5 minit je... PAStu kena basuh lagi semua perkakas yg kita guna time memasak tu.. Penat wooooo... So anak2 sekalian... Suami2 sekalian... Kalau bini atau emak anda masak lambat tu jgn la complain.. cuba la p tolong nuuu.. To all mothers in this world!!!!Especially to my mother..

    THANK YOU FOR COOKING US BREAKFAST, DINNER AND ALL TYPE OF FOOD.. =)

2 comments:

  1. terbaik doe entry ni~

    p/s : payah2 pi masak teloq nuuuu..mkn ngn kicap pon sodappppppppp

  2. Unknown said...

    wahaha,,tau takpe...semua kaum adam patut baca entry nih