• ISu Semasa

    Malaysia oh Malaysia... Bohsan benor aku dengar brita video yang x henti dan x kesudahan..
    Liwat pun x habis lagi.. Tapi setelaha aku tgk statement yang ada.. Pihak pendakwa mengarut gila.. Kejap paksa.. kejap rela... Siap kata makan karipap skali  ngan orang tu plak..
    And then dengar cite plak polis rampas rakaman CCTV yg ada kat bilik dimana orang yang didakwa sedang berbincang... Pastu benda ni x dijadikan bukti... Pastu siap ada lagi saksi dalam bilik mesyuarat tu yang polis siasat tapi x panggil di mahkamah... Aish.... Hangpa jangan polis oi!!! Jangan sampai rakyat x percaya kat polis plak pasni... Siasat tu.. Siasat betol2 ar... Pemimpin jahat tangkap.. Pemimpin buat rasuah tangkap... Tu kan kerja korang... Nak buktikan buktikan cara yang betol.. Ramai polis yang beragama Islam.. Betul X???? X takutkah anda dengan hukuman di akhirat kelak... Ingat tanggungjawab adalah salah satu benda yang paling berat dan sukar untuk dilaksanakan.. Dan ini adalah amanah.. Jadi jika polis siasat x ikhlas.... adakah ini amanah??? adakah ini telus???

    Ini cuma buah fikiran seorang rakyat yang ingin melihat Malaysia selamat dan maju... Dan mampu mengembalikan kuasa membeli kepada rakyat Malaysia.....


    GELOMBANG REFORMASI DAN ISLAM AKAN MENGGEGARKAN MALAYSIA

0 comments: