• Wish List 2012

    1. Playstation 3 and Xbox 360
       
         Walaupun aku dah ada ps3, aku still nak beli lagi 2 benda ni... sebab apa??? satu kat ruang tamu... satu untuk dalam bilik.... hahahhahahahahha....... x syukur nikmat tol aku nii....

    2. Playstation vita
       
        Handheld console yang paling baru... Kemampuan psVita ni sama ngan ps3.... Bayangkan bawak benda
    yang sama kuat dengan ps3 keluar rumah... pergh!!!!!!!!

    3. TV 30 inch... SONY

       Tringin aku nak ada TV dalam bilik... kat luar ruang tamu dah ada 40 inch... so dalam bilik aku 30 inch cukup laa


    4. Meja bentuk L
       sebab aku nak beli meja ni adalah kerana kedaifan meja komputer aku... Kalau hangpa p tgk meja komputer kat bilik aku tu... mesti korang kata teruk gila... dah nak roboh kot meja tu.....
    5. Kasut Basketball baru... NIKE HYPERFUSE
    ni xdak sebab tertentu... memang aku minat kasut basketball....

    6. Skirting for my KCV


    7. TOP 3 basketball interkuliyah
    Team medic kuat gilaaaa..... team sciences lagi ar
    8. Laptop Gaming
    Just a portable gaming for me.... Mak ngan ayah x bagi bwk pc.. >.<"
    9.PS3 games collection..
    muahhahahahhahahahahhaha

    10. Wife yang solehah and boleh jadi my mom's friend and daughter
       Maybe dah lama aku dok sorang kat rumah.... Mungkin akan sampai masa untuk aku cari kawan yg permanent untuk tinggal ngan aku.....





    Semua wishlist ni x semestinya aku nak tunaikan... It is just a dream that could and could't happen in future time.... But may Allah ease me and help me in gaining all the wishlist... Ameen.... 

0 comments: