• 16 February 2012 Result Interbatch

    Untuk makluman anda semua, hari ini tiada sukan yg berat.. Hari fokus kepada "track and field" jee....
    Result untuk sister aku xtau. Penat aku sokong senyap2 kat atas.. hahaha.. Padahal aku tgk yang 4 by 400m ja...... Yang brother pun aku xtau gak... yang aku tau 4 by 400m diorang dapat no 2....
    Gambaq2 hari ni.. :)

                                              ABANG DQ DAN ABANG PLAY-B!!!!!
                                                                   ABANG HOT!!!!!!






                                                                 ABANG ACAP KITA!!!
                                                           sister uia
                                                      how pro works?????
                                                                  LOOK I'm a Snail!!!!

















0 comments: