• Setelah 2 minggu kat CFS

    Meh kita cerita sikit apa yang aku dah dapat 2 minggu dok kat UIA kuantan ni untuk sem yang kedua.

    1.Kelas Farmasi
         Macam biasa la benda ni.. Dengan segala jenis tajuk yang aku kena study... Dari microb sampai la ke pharma analysis.. Fuuuuuu... penat betoi sem ni... Teringin nak struggle... Tapi mood tu x sampai lagi... Cakap tentang kelas ni satu je yang aku dok pening sekarang. Belajar BioChem. Dr Lwin yang dok ajar kitorang ni kan, cara dia cakap tu macam penat tau.. Aku dengaq pun dah penat... Ada masa tu plak term chemical yang dia sebut tak berapa jelas... Serius pening kepala aku sekarang ni... Terpaksa la blajar sendiri...

    2. Basketball Farmasi
         Waaaa.... Syukur sangat2 sebab menang interbatch.. Terima kasih kepada ayie, zul, syafiq, aleng, haziq, kabir, rahman, judin, dan lukie. Kalo korang x turun training aritu entah bole ke x. Lepas ni interkulliyah ngan NPSC plak. Sayang sekali Ayie ngan Kabir xle nak join sebab diorang dah join volleyball NPSC.. Hilang center farmasi.. :(

    3. Penurunan Hak Istimewa.
         Huhu... sekarang privileged aku ngan parent cam dah kurang ckit... ni result punya pasai ar... Huhu.. Kalo tidak dah bole dapat laptop gaming... adeh... menyesalnyaaa.....

    4.Photography
       Haha.. tiba-tiba aku berminat plak amik gambar ni.. hehehe... Tambahan pulak encik haidar bawak Nikon d5100 dia mai sini... Lagi berminat la aku... Asalnya dok pinjam Nikon D40 nasrin ja.... Tengok plak encik Haidar ni lagi canggih an... Sayang sekali body D5100 xdak built in motor.. So kit lenses yang lama xle nak auto focus.. Tapi kira power la an camera camni...Ni yang nak beli sebijik ni... Uihhhhh privilege oiiiii.. bila nak dapat hang balik ni.......


    5. Love life???
         Sem lepas dok gedik sangat an.... haha.. xyah dok merapu la Jat oi... There is no love life without marriage... Tunggu je la 6 tahun lagi yeeee......

    6. FB and Twitter
         No FB and Twitter for me... Ni punishment buatan sendiri... Sapa suruh dapat result teruk sangat.. Amik kau... Nak sangat lulus saja... haha.. Mulut kata nak lulus tapi dalam hati ni nak cemerlang sangat2... Aku kecewa gila bila tengok result tu... :(
          Tapi bosan sebenarnya xdak FB ngan twitter ni... ahaha... Cam zombie dah aku ni.... xpa la... ok jugak x dak twitter ngan fb ni....serius x ikhlas..

0 comments: