• X sangka!!!!!

    Ni la manusia....Allah dah ciptakan mulut elok2... GUna la elok2.....NI guna untuk sebarkan fitnah yg hanya didengar oleh orang lain dan x lihat perkara tu dengan mata sendiri....Dah benda tu korang x nampak.. yg p sebar gak tu pasal hah???? aku pelik la mentaliti budak UIA ni....Memang la kan bajet kata UIA an.. so everything kena perfect ar.. MAna bole camtu... Setiap orang ada kelemahan dia...Ada cacat cela dia.. Kalo nak semua perfect ja payah ar.....So manusia yg dok sebar benda pelik2 kat UIA ni insaf la ye.. kalo setakat dapat brita yg xde bukti yg kukuh.. yg solid... jgn la dok sebar..  ni aibkan orang.....Andai kata la... anda telah dicop yg teruk2 dikalangan UIA ni.. Apa korang rasa... MEsti x sedap duduk an.....So better korang stop before everything that gonna turn over to urself...Ingat doa orang yg dianiayai ni makbul.....
    INgat weh!!!!!!!! JGN menyesal sebab sebar benda yg x sepatutnya.....

4 comments:

  1. bkpe lak ni bai???

  2. stickHEAD said...

    ade la wei

  3. lek jat, ak fhm condition kau skrg

  4. stickHEAD said...

    kalo aku dapat orng tu.. aku cabai mulut dia biaq bengkak cam angelina jolie..lagi huduh dari tu pun bole