• Bisness.....

    HAhaha... MLM2 buta ni terpikir plak pasal bisnes... Aku interested dgn bisnes ni... Kan 9/10 drpda rezeki kite datang dari perniagaan a.k.a bisnes.....
    Bagi aku bisnes ni something yg perlukan usaha penuh.. komitmen kena tinggi.. kalo x habuk pun tarak...
    Even kalo bisnes gerai kecik2 tu pun kena usaha lebih,, x leh malas....
    Aku rasa bisnes yg mudah dapat keuntungan mcm MLM bukan bisnes yg menyeronokkan.... Not my taste....hahahahha... Hegeh2 gile.....
    Bisnes yg aku harapkan nnti bukak Kedai Pharmacy.... Jual Ubat weh........cam bole kaya.. hahaha... Nissan Skyline menanti....
    Mintak la impian ni bukan sekadar omong2 kosong dalam blog ni.... Amin..........


    Member Pharmacy yg tringin nak bukak kedai gtau aku ek.. kot2 bole share modal n bukak cawangan utk batch kite... Impian mau besar2.... xmau kecik....

2 comments:

  1. ASHWAD said...

    baguih2.nt aku nk ada share sma dlm bisnes hg tu..haha..ni aku dh letak tapak kaki aku tang cni nu..

  2. D. said...

    aku pn nak jugakk..ko bukak kat kedah, aku bukak kat johor...huhu