• Dilema Duit

    Duit duit... Asal ko slalu menghilangkan diri dari aku ek..... Bukan senang aku nak cari ko... nak kumpul ko...adoiyai.. makin hari makin nipis......Kalo camni kena tukar strategi ni... hahhaha dh lama benda ni jadi baru nak tukar strategi... bongek sungguh diri ini..... terpaksa la yee. banyak benda aku nak beli... Bukan aku nak jadi hamba duit ok.. Still keinginan aku utk membeli barangan yg agak mahal tinggi.. huhuhu.. camna nak kawal ek..
    Duit duit... Andai kata ko ni mudah nak dapat memang xde orng miskin kt dunia.. so aku sedar n aku bersyukur dengan apa yg aku ada sekarang..
    Duit duit.. Kerana kau berlaku perebutan politik di Malaysia..setiap orng dengan matlamat masing2....
    Duit duit.. andai kata nilai duit ini sama dngn nilai duit di seluruh dunia.. Alangkah senangnya manusia untuk mengembara...
    Duit duit... andai aku ada banyak duit, akan aku sedekahkan sebahagian daripadanya kepada orng fakir miskin...sesungguhnya fakir mampu membawa kepada kemungkaran..
    Duit duit... Hidup ini memang hebat jika mempunyai banyak duit.. tetapi terpaksa hidup dalam ketakutan dan dikelilingi pokgad....


    Oleh itu berwaspadalah anda dengan duit ...Kerana ia mampu mengubah diri anda..

0 comments: